úterý 12. srpna 2014

Wallpaper s Laurou Branigan

Navrhla jsem a vytvořila fotografie novějšího stylu s Laurou Branigan. Fotografie typu 180x200 mě zkrátka začaly znepokojovat a chtěla jsem vytvořit něco krásného a silného pro tuto skvěle úžasnou zpěvačku. Chci, aby tu s námi byla i nadále a poznalo jí více a více lidí. Doufám, že vás tyto (říkejme umělecké:) fotografie zaujmou a osloví.

Tato fotografie byla pořízena, typuji, kolem roku 1985, nebo 1986.  Převedla jsem fotografii do tmavě růžových a modrých tónů. Výběr těchto barev byl čistě náhodný. Poté jsem precizně vybrala toto nádherné písmo. A precizně proto, že se nejvíce podobá právému podpisu Laury Branigan. Snažila jsem se, aby fotografie byla co nejvíce moderní.

 
Tato fotografie pochází z písničky Moonlight on Water, která vyšla v její albu Laura Branigan v roce 1990. Laura má na sobě žlutý overal, a tak jsem do žlutých tónů zbarvila písmo i kapky deště. Do pozadí je zvolena tmavě modrá barva a fotografie má vzbudit zvláštní a chladné pocity.

Fotografie Laury pochází z alba Over my heart, které bylo vydáno v roce 1993. Celá fotografie, kromě pozadí, je zbarvena do modrých tónů. Modrou barvu jsem zvolila proto, že byla Lauřinou nejoblíbenější. Fotografie má opět vzbudit chlad. Do obličeje ji fouká jemný vítr, který vlastně signalizuje tu zimu, a modré hvězdy, které opět znamenají chladno. Touto fotografii chci říci, že je Laura pořád s námi, že je tým jemným ochlazením, větříkem, nebo hvězdami.

Tato fotografie se mi hned po té spodní líbí nejvíce. Fotografie Laury pochází, opět typuji, z roku 1982, nebo 1983. Tudíž z let začátků její kariéry a oblíbeného hitu Gloria. Na pozadí fotografie vidíme vesmír a tím jsem chtěla říct, že Laura je jednou tou hvězdou. Dominuje tu také lehké tenké stylové písmo a věta, která pochází z písničky Forever young. V českých slovech věta znamená: Tolik dobrodružství se nemohlo stát dnes.

Poslední a zároveň moje nejoblíbenější fotografie. Touto fotografií jsem chtěla navázat na tu předešlou, takže opět má ten stejný výnam, že Laura je jednou hvězdou v dalekém vesmíru. Fotografie Laury pochází z jednoho vystoupení, dle oblečení typuju rok 1982 až 1983. Opět tu dominuje tenké písmo a věta, která též zazněla v písničce Forever young. Usoudila jsem, že věty z této písničky se k těmto fotografiím náramě hodí. Věta v našem jazyce znamená: Opravdu chcete žít věčně?


Sami se můžete k těmto fotografím vyjádřit a prosadit tak své názory. Budu velmi ráda, když fotografie nějak posoudíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat